Kurz Nákupu pro živnostníky a malé firmy

3 510 Kč19 500 Kč

Jak mít nákup pod kontrolou a získat více hodnoty za své peníze

Každý podnikatel a majitel malé firmy musí nakupovat – ať už jde o zboží, materiál, služby, technologie nebo vybavení.

Často se však stává, že nákup probíhá nahodile, bez jasného systému a strategie. Nemáme přehled, za co přesně utrácíme, a často tak platíme víc, než musíme. Občas se může stát, že i dojde cashflow.
Mnoho živnostníků a malých firem také spoléhá na jednoho klíčového dodavatele, kterého si už dlouho pořádně neprověřili z hlediska celkové konkurenceschopnosti. Roky spolupráce hladce probíhá a je to bez starostí, ale je to ten nejlepší dodavatel?

Hodně řešíme obchod a prodej, ale jednou za rok je potřeba se podívat a snížit náklady. Přeci jen, 1 Kč ušetřená je 1 Kč zisku.

Tento kurz je navržen speciálně pro živnostníky a malé firmy, které chtějí dostat nákup pod kontrolu, zefektivnit své výdaje a začít využívat jednoduché digitální nástroje k tomu, aby nakupovali opravdu efektivně a s minimálním úsilím a aby nákup pracoval pro ně – a ne proti nim.

Kurz je rozdělen do 5 praktických modulů po 4 hodinách. Každý modul řeší formou příkladu z praxe konkrétní situaci, kterou majitelé malých firem denně zažívají.

U každého problému ukážeme obvyklý postup a jeho slabiny, doporučíme optimální postup, ukážeme vhodný elektronický nástroj a hned si vyzkoušíme, jak novou dovednost využít ve vaší podnikatelské praxi. Samozřejmě implementujeme i praktické ukázky pomocí Ai.

 

Gemini_Generated_Image_l9pesrl9pesrl9pe.png

Program kurzu

1. Pořádek v tom, co nakupuji a vytvoření strategie

„Nemám přehled, co všechno vlastně nakupuji a nevím, jestli nakupuji optimálně. Chci odpověď na tyto otázky:  Neutíkají mi někde zbytečně peníze? Vynakládám na různé typy nákupů optimální úsilí?  Nešetřím na špatném místě?“

 Řešení: Naučíte se zmapovat své nákupy a vytvořit jednoduchou a přehlednou strategii, jak optimálně nakupovat. Budete vědět, kde lze šetřit, na co se zaměřit a kde trvat na kvalitě.

2. Prověření konkurenceschopnosti a vyjednávání s klíčovým dodavatelem

Problém: „Mám jednoho dlouhodobého dodavatele, jsem s ním spokojený. Ale nikdy jsem nezjišťoval, jestli je pro mě opravdu nejlepší. A taky nevím, jak bych s ním vyjednat lepší podmínky, když jde všechno nahoru a on mi drží ceny a poskytuje všechen servis, na který jsem zvyklý.“

Řešení: Ukážeme si, jak si prověřit trh, porovnat nabídky a jak si vyjednat lepší podmínky – i když nejste profesionální vyjednavač.

3. Optimalizace nákupu prostřednictvím digitálních nástrojů

Problém: „Všechno dělám ručně, mám všechno v hlavě, e-mailu a excelech. A funguje to! Jsem malá firma a nechci investovat do nějakých složitých nástrojů ani se je učit.  A nevím, co by mi to přineslo.“
Řešení: Seznámíte se s jednoduchými digitálními a automatizačními nástroji, které vám pomohou mít přehled, šetřit čas i peníze. A to bez nutnosti velkých investic nebo složitého učení.

4. Postupné zlepšování nákupu a hledání úspor

Problém: „Nákup není priorita. Netrávím nad tím čas, nakupuji, co je potřeba a prověřuji si, že nakoupím za nejlepších podmínek. Nevím, jestli bych vůbec mohl dělat něco lépe.“
Řešení: Ukážeme si, jak pomocí deseti jednoduchých opatření postupně zlepšovat nákup a šetřit peníze. Ukážeme si, kde hledat úspory a jak si je zajistit, aniž bychom museli něco zásadního měnit.

5. V čem se inspirovat od nákupčích ve velkých firmách

Problém: „Velké firmy mají objemy a kupní sílu, týmy nákupčích a nástroje, o kterých se mi ani nesnilo. To pro mě není.“
Řešení: Vybereme ty nejjednodušší a nejpraktičtější principy z praxe velkých firem, které fungují i pro malé podniky. Ukážeme, co si můžete „okopírovat“ a hned zavést do praxe.

 

Jak kurz probíhá

Kurz probíhá plně online formou rozboru konkrétních situací z praxe živnostníků a malých firem. Každé téma je doplněno o praktický nástroj a doporučený postup, který si účastníci ihned vyzkouší.

Na konci kurzu účastníci

  • budou rozumět klíčovým principům firemního nákupu,

  • získají přehled o vlastních nákupech a definují si strategii,

  • osvojí si jednoduché digitální nástroje,

  • dokážou provést analýzu a optimalizaci vlastního nákupu,

  • ušetří čas i peníze a získají vyšší hodnotu za své peníze.

 

Dotace a registrace

Kurz je z 82 % dotován a může se jej účastnit každý zájemce s trvalým bydlištěm v České republice.
Stačí jednoduchá registrace, se kterou vám rádi pomůžeme. Pokud se chcete registrovat sami, stačí kliknout na tlačítko, pokud chcete registrací provést volejte 728535608 a nebo napište email richard@nakupniklinika.cz

⚠️ Místa se rychle plní – pokud je kurz již vyprodán, napište nám a otevřeme další běh.
⏰ Pozor! Registrace je možná do 23.9.2025

 

Získej poslední jedno z posledních 3 míst

Celkem
3 510 Kč
Chci se registrovat

Často kladené otázky